Kızlar isim konusunda hiç taviz vermeyin. Bu mide bulantıları,kusmaları,ağrıları 9 ay biz çekiyoruz bırakın ismini de biz koyalım. Keşke onlar çekse bu kadar sıkıntıları ben koydukları her isme okeyim 😄 benim düşüncem bu sadece ayıp olmasın diye öncesinde söyleyin bunu koycam diye 🙃