Emelyurtpinar Kızlar NST’de sancınız kaç çıkıyor? Bugün kontrole gittim biraz sancın var dedi doktor. Nst ekranında 60 lara çıktığını gördüm sancının. Sizin kaçtı ve doğum ne zaman olur sizce tahminen
Melegimcanimkizim Bide 138 150 ye cıkan var o ne acaba? Bide 60 lı olan rakamlar kaca cıkınca sancı oluyo 🙄
Burcu_akbb Melegimcanimkizim 140-150 yükselen kalp atışı Diğeri dalga işareti 60 sancı benimde sancı ara ara çıkıyor
Bsradogn Melegimcanimkizim bebeğin kalp atışı 140-150 olan canım 60 li olan da 100 den yukarı doğum oluyor genelde
Annebaba23 İlk nstniz mıydi yalancı sanci mi çıktı acaba düzensiz olduğuna göre 🤔 benim 37deyim 20 lerde genelde