Merhaba bugün ilk doktor kontrolümüz oldu 5. Hafta 1 gün iki kese gözlemledik ikiz dedik doktorumuz. Ancak ne benim ne de eşimin ailesinde ikiz yok. Bu sebeple diğer kesenin kaybolma riski var mıdır. Hiç böyle bir durum yaşayan var mı? Spontane olan bir durum bu arada tüp bebek yöntemi değil. Şimdiden teşekkür ediyor, herkese şifa ve mutluluk diliyorum. :)))