Deletedmom_7156 ilk hastanede alınıyor daha sonra sağlık ocağında tekrarı alınıyor bunun doğumdan 3 4 gün sonra tekrar alınmasının sebebi bebeğin yeterince beslendiğinden emin olmak sağlık ocağında alınandan bi problem çıkarsa tekrarı için sizi tekrar çağırıyorlar