Kaderasln benimde hiç yoktu, süt geldi ama ucu olmadığı için bebek tutamıyordu, elektrikli süt sağma makinesi ile sağıp biberonla içirdim ilk hafta, sonra makine çıkarttı ucunu sonra bebeğime de hep teklif ettim asla pes etmedim, alış o alış 2 sene anne sütüne fazlasıyla doydu 🌸