Xxxelifxxx yani ne ebeveyn ebeveyn, ne doktor doktor… Çocuğun ismini değiştirin diyen doktora bı daha adım atmazdım şahsen. Öyle saçma şey mi olur ya. Külliyen mantıksızlık. Yok Asyalar şımarık oluyormuş, yok Musablar uysal oluyormuuss hurrraaaa Musab’a, yok talhalar çok sakinmis. Ne alaka ya? Hiçbir bilimsel dayanağı olmayan böyle şeylere nasıl inanıyorsunuz aklım almıyor. Çocukları nasıl yetistirirseniz, çocuk aileden anneden babadan çevreden ne görürse öyle yetişir. Yok müdür şimdi Asya isminde sakin, uysal çocuklar. Ya da Ayşe ismi mesela en çok karşılaştığımız isimlerden biri. Ahmet, mehmet, Fatma… Bütün Ayşeler, fatmalar Ahmetler bir mi? Böyle mantıksız bir şey olabilir mi? O zaman kendimize bı karakter seçelim. çocuğunun uysal masini isteyen herkes X ismini koysun, çocuğunun cesaretli olması isteyenlere y ismini koysun. Allah aşkına biraz düşünün ya.