elfffffslu Nazay bende 23 haftalığım 7 kilo aldım valla amann sağlıcakla doğsun da veririz kiloları sonra 🙈😅
Domdom Nazay bizde 23 haftalığız 6 kilo da ben aldım normal bir aralık ama sıkma canını 🌸😍 havalar ısınınca yürüyüş yapacağım o zmn rahatlar vücut
esn46kyy Ya ödemeler 2 hafta içinde gider o sorun değil de 14 ten fazla almamam lazım nasıl yapcm bilmiyorum Sürekli acikiyorum aç kalırsam midem bulanıyo 😁
Nazay elfffffslu ya öyle de benim de sağlığımı etkileyecek diye korkuyorum yani hiç alışık insan değilim kiloya
eyelash 22.haftadayım 6 kilo aldım ben de. 56 oldum.Doktorlar her aya 1 kilo ideal diyor. Hiç almayacak değiliz ya 😌 12 kiloya kadar tamamım🥳🤣 sağlıkla gelsinler