elfimiz-9800 Nurhatice01 canım düşüş varsa sıkıntı seni üzmek istemem ama kimyasal gebelik olabilir bi doktora görünmeni tavsiye ederim
Edizbeyinannesi Nurhatice01 düşük yapıyor olabilirsin Kimyasal gebelik galiba 3 kez aynı şeyi yaşadım
Limonzeytin Nurhatice01 Yükselme olmaz muhtemelen ama doktora gidin muhakkak kimyasal gebelik olablr dış gebelk olablr sebebine bakmaları lazım sağlk önemli çnkü
-anne-oluyorum- Kaç haftalıktı acaba. İlk haftalarda ise 6-7 falan düştüyse çok üzgünüm yükselmez. Belli bi haftadan sonra düşüyor beta ileri haftalarda ama.
cgnduru Nurhatice01 canım sadece kanama değilki beta hcg dusuyorsa dış gebelik vs olabilir baktirdinmi hiç bebeğe ya da başka bir şey bilemiyorum gidip bir baktır erteleme istersen
gulabay Nurhatice01 Canım bende senin gibiyim sabah 01 Şubat kan tahlili veridim 199.50 cikiti akşam 02 Şubat kah tahil verdim 198.98 cikiti bende pazartesi bekliyorum
Nurhatice01 cgnduru cnm hala olmadım 6 gün geçti beta düşmesine rağmen mide bulantısı çok anlamadim hayırlısı olsun inşallah