seyda8990 merhaba sizlere bir konu danısacaktım sol ayak bilegimde gözle görülen şişlik ve agrı var çarpma yada burkma yaşamadım 19haftalık gebeyim sizlerden böyle bir sorun yaşayan varmı yada nasıl bir yol izlediniz ?