AdaninAnnesi Bende prensesimi kucağıma aldım sonunda 3 cm açıklık ve nst de çıkan hafif sancılarla yatışım yapıldı. Vajinal fitilden sonra 5 cm ye ulaştı açıklığım bu arada hala sancı hissetmiyordum. Suni sancı takıldı. Daha sonra sancıları hissetmeye başladım epidural iğnesi yaptılar. Ama sancıda hiç bir azalma vicudumda hiç bi uyuşma olmadı. Gitgide artan sancılarla 8 cm açıklık oldu. 8 den sonrasını hatırlamak bile istemiyorum😣 sancılar dayanılmaz bi hal almıştı. Tam açıklıkla kızımın kafası görünmüş çatala alındım. Bu arada ebem ablamdı o yüzden çok şanslıydım 😇 Birkaç ıkınmayla prensesimi kucağıma verdiler o an herşey bitti öyle bi rahatlama oldu ki 😁 Sancı zor ama Allah yardım ediyor hiç korkmayın. Normal Doğum bir mucize hemen ayağa kalktım çok şükür 🙏🏻 bu arada 37+5 te geldi prensesim 👶🏻💕 sorularınızı alabilirim ☝🏻😇
Ades AdaninAnnesi canım öncelikle gozun aydın Allah analı babalı buyutsun insllah. Bende bugun 39+5 im. Cumartesi kontrolüm var nst ye girip muayene olacağım.normal Doğum cok istiyorm daha hic doktorum muayene etmedi şimdiye dek açıklığım varmi yokmu bilmiuorum. Hastaneye hangi belirtiyle gittinz bunu merak ettim
Yarenehamileyim AdaninAnnesi bana epidural istiyorum kuzum ama suni sancıdan korkuyorum 4 cm açıklık oldu mu iğn yapacaklar benim şu an 1 cm geçkin açıklığım azıcık cesaret.Ver bana :)
AdaninAnnesi Ades çok teşekkür ederim bana doktor hep söylüyordu bebeğin çok baskı yaptığını alt kısımda çok fazla baskı hissediyordum tek belirtim buydu. Ve zaten alttan muayenem vardı o günde tesadüfen. Bence alttan muayene gerekli geç bile kalınmış.
Ades AdaninAnnesi evet bende öyle düşünüyorum doktorum niçin boyle yaptı anlamadım 😞 Heralde vardır bir bildiği ne bileyim.en son ayın 11inde gittiğimde bebek 3.5kg dı yani iri bebek olup daha da almıştır kesin. sezeryan olmaktan korkuyorum. Artk kısmet bakalım ne olacak
AdaninAnnesi Ades yani bebeğinde iriyse neden ısrar ediyor ki belki de çatın müsait değil. Ona göre sezaryene hazırlardın kendini . Ama yaparsın inşallah normal Doğum bol yürüyüş merdiven ve çömelip kalkma hareketi yap ben öyle yapmıştım
AdaninAnnesi Yarenehamileyim canım 5 olduğunda yapıyorlar sancın çok fazla artmadan yaparlar merak etme. İnşallah sende işe yarar