Dygg ücret olayı yapilacak islemlere göre degısır ve tabiki hastaneye görede. Bana son 1 yılda 1 kez rahim filmi çekildi, 1 kez yumurta toplama islemi yapıldı, 2 kez transfer yapıldı ( normalde anestezili olmuyor ben ucret verip anestezili yaptirdim), 1 kez histereskopi yapıldı, 6 embriyoma dondurma islemi yapıldı. İlaclar ve hastane parası yaklasık 31bin tl harcadım. Kayseri acibadem mustafa taş ta yaptırdım. Tabiki pozitifi gördükten sonra ilaclar ve muayene ucretleride extra onlari hesaplamadım.