Ozgamzeoz 1,2 ay ara vermiştik enfeksiyonumdan dolayı , bu ay tekrar denemeye başlıcaz. Bana gebe kalmak için ne önerirsiniz. Nelere dikkat etmeliyim , neler tüketmeliyim, adetimin bitmesine 3 gün var , önerilerinizi bekliyorum.
Deletedmom_29 Ozgamzeoz Canım benimde Ekimde enfeksiyonum vardı ayak astım doktora gitmedim Ocak ayında gittim toz şase ve antibiyotik ile geçti çok şükür şikayetlerim bitti ve bolca su içiyorum Martta eşim izine gelicek bu ay ovülasyon yapıyorum ortalama ne zamana denk gelicek yumurtlamam diye Ovülasyon da tam anlamıyla stres acaba yumurtlama olacak mı olmayacak mı En büyük etken stres bence canım stresten uzak dur olumlu düşün pozitif ol umarım yakın zamanda güzel haberler alırız 🙏
Cananyildiz Ozgamzeoz canım ben 2 sene sonra hamile kaldım d vit. Ve Q10 vitamini kullandım yumurta kalitesi için. Tuzlu su yapmıştım 3 kere falan hersey vesile tabi Rabbim ol dedi oldu
Funday35 Ozgamzeoz Regliniz bittiği gün duş alın abdestinizi alın o gün eşinizle birliktelik olsun kalçanızın altına yastık koyup popo yukarıda 15 20 dkka o şekilde durun 1 saat sonra duşunuzu alabilirsiniz birliktelik 1 gün olsun 1 gün olmasın 10 gün kadar bu şekilde yapin ben bu şekilde hamile kaldım bı arkadaşım söylemişti 2 çocuğuna bu şekilde hamile kalmış oda canım pcoluyum 2 bebeğim tedaviyle olmuştu bu bebeğim kendiliğinden oldu tabi Rabbim ol derse olur rabbim inşaAllah hayırlı bir evlatlar nasip etsin🤲🏻🌸
Mltm07 Ozgamzeoz boşalma sonrası ayaklarınıxı kaldırıp 30 dakika uzanın hemrn gidip yıkamayın. Sabah sperm kalitesi çok daha iyi olur sabahları yapmanızı tavsiye ederim. Eşiniz için keçi boynuzu pekmezi her gün tüketsin. Folik asit kullanın folik asit gyno ferro sanol tavsiye ederim. Boşalma sırasındaki pozisyonda önemli eşiniz üst tarafta siz alt tarafta veya bacak boyun pozisyonunu tavsiye ederim
Ozgamzeoz Deletedmom_29 şu iki ayda kafa olarak kendimi topladım enfeksiyon da pek toparlandım sayılmaz ilaçların faydasını görmedim ama günde 2 litre su içmezdim şimdi içiyorum çok şükür onun biraz faydasını gördüm galiba ilaçlardan dolayıda adetim değişik oldu nerdeyse az az geldi . Şuanda da coronayım , şu aralar bitkisel şeyler tüketiyorum . Stres yapmamaya çalışıcam inşallah başarıcam. Benim için şuan önemli olan doğru beslenmek
Deletedmom_29 Ozgamzeoz Su çok önemli ben su içmeyi kesince şikayetlerim geri geliyordu üç gündür niyetliydim yeterli su içmedim şükür bir şikayetimde olmadı. Paletli gıdalar tüketme canım brokolide folik asit fazlasıyla var brokoli , karnıbahar , havuç sebze yemekleri ye protein al umarım hemencecik toparlanırsın🙏
Habus Ozgamzeoz ben geçen ay çok ciddi enfeksiyon atlattım baya sancılı yoğun akıntılı. İlaçlarımı kullandım bol su tükettim ve bu ay sadece ovulasyon takibi ile çok şükür hamileyim 😍 muhtemelen enfeksiyon hamile kalmamı engelliyordu onu vücuttan atınca kendi kendine oldu. Darısı başına Allah hayırlısıyla isteyen herkese nasip etsin 🙏
Nameless Folik asit alımına başlamalısınız o da gebeliğe vücudu hazırlıyor bir de kafa rahat olması stres skntidan uzak 🥰
Habus Ozgamzeoz ben antibiyotik kullandım ama bayağı şiddetli sancılarım oluyordu. Ondan önce 3 ay denemiştik ama olmamıştı meğer enfeksiyondanmış. Şu anda bile su içmediğimde idrarda yanma oluyor hemen. Bide stres yapmamak gerekiyor sanırım
Kelebek95 Ozgamzeoz mutlaka ama mutlaka ovulasyon testi yapmalısın bu yöntemle gebe kalan o kadar cok insan var ki.. Eger bilgin yoksa sormak istediğini sor ben yardımcı olurum
Habus Ozgamzeoz evet canım idrar yolu enfeksiyonu. Bol su tüketmeye devam et sen ilaç bana da tam etki etmedi ama bol su içtim bolca dinlendim bide ara ara maydanoz suyu tüketmiştim. Sonrasında da ovulasyon testi ile denedim yukarda dedikleri gibi değerlendirdiğimiz gün hemen kalkmadım yarım saat bacaklarım yukarda bekledim öyle oldu
Habus Ozgamzeoz hatta muhtemelen bu ay da tutmaz diye fazladan ovulasyon testi almıştım o kadar emindim ki olmayacak diye şimdi elimde fazladan 20 adet ovulasyon testi var 🤦🏻♀️
Habus Ozgamzeoz benim evlendikten sonra oldu 😭 şu an 4 haftalığım ama hala su içmeyince idrarda yanma oluyor ki bu bebek için de riskli ama yapacak bir şey yok illet bir hastalık. Süt ve maydanoz buharına oturtabilirsin enfeksiyondan dolayı akıntın varsa o şekilde hamile kalan da çok fazla ben de denedim ama sadece 1 defa yaptım bu ay
Habus Ozgamzeoz dediğim gibi o kadar deneyip olmayınca nasılsa olmayacak diye fazla almıştım 😂 sen hangi marka kullanıyorsun? Yumurtlama gününü tam gösteriyor mu?