Kızlar 24 haftalık hamileyim doktor bebeğin suyu birazcık fazla dedi , ama bebeğe bir zararı yok gebelik şekeri olabilir dedi, şeker yüklemesi önerdi, suyu fazla olup da bebeğine bir Zararı olan oldu mu ? Veya olmadı sağlıkla doğdu diyen varmı lütfen yardım edin