Gulak bende 28 haftada başladı ondan önce bebeğim doğum pozisyonunda duruyordu ağrı başlayınca randevum vardı zaten doktora gittim ters dönmüştü bebek ayakları aşağıda olduğu için doktor baskı yapıyor o yüzden ağrır çıkacakmış gibi hissedebilirsin dedi