BaharSnss55- Benım tam 8 haftalık oldu ve midem cok bulanıyor tavsiye edecegınız şeyler var mı birde kasıklarımda cok agrı oluyor bazen tedırgın oluyorum acıkcası sizlerın nasıl gecıyor biraz bilgi edinmek istıyorum.
benimmdunyamm BaharSnss55- ilaçta kullandım daha geçmedi valla hele 2 gündür daha kotuyim 10 haftalıgim daha geçmedi mahvetti beni ne gecem ne gündüzüm var
Htc_31 BaharSnss55- vallahi 4 haftalık hamileyim kasıklarım çok ağrıyor mide içinde sabah aç karına bir avuç tuzlu leblebi ye canım iyi gelir bastırır haşlanmış patates ye
Mucize7 BaharSnss55- 9+3 üm ne gecem ne gündüzüm var halsizlik iştahsızlık aç gibiyim midem boş gibi ama yeme isteği yok bir şekilde yemeye çalışırım meyve yoğurt azar azar 😔 prilam dr ve renny verdi doktor
aylinpalaa 9+4üm hala devam ediyor benim bulantılarım. Metpamid kullandım iyi gelmedi prilam dr kullanıyorum şu an bi nebze de olsa etki ediyor en azından yemek yiyebiliyorum
Hilal2266 Salatalık tuzlu kraker ekşi elmayla midemi bastırmaya çalışıyorum kasık ağrım bu hafta durdu benim ani hareket yapınca oluyor sadece 8+3 olduk biz de🤗
Hafize3536 BaharSnss55- benim mide bulantılarım 7 haftada başlayıp 11 haftada bitti ben zencefilli büskivit var migrosta onunla iyi oluyordum zencefik mide bulantısını alır. Ben bulantı için bir hap kullanmadım sadece gaviscon içtim ben 20 haftalık gebeyim kasık ağrım 4 haftamda başladı hala devam ediyor 😒😒
Ebru-3460 Bende 8+5 im benim mide bulantılarım çok yok çok şükür. Kaç kilo aldınız kızlar ben 1- 2 almış olabilirim fazla mı acaba