[silindi] polikistikover var bende canım 1 buçuk senelik evliyim. Evlendigimizden beri çocuk istiyoduk ama olmuyodu evliligimin 6.ayinda öğrendim pkolu olduğumu. Glifor kullandım doğum kontrol hapı kullandım bi süre. Daha sonra artk yeter dedik düzenli olarak doktora gitmeye başladık. Ama en başından beri doktor kilo vermemi syledi folik asit kullanmaya başladım tabi diyet spor falan 6 kilo vardım ocağın 13ünde rahim filmi çekildi bana tüpler de açık çıktı hersey normaldi hormonlarım falanda güzeldi yine ocağın 30unda hamile olduğumu öğrendim 😊