Gulsah255 Merhaba annelerrr benimde 2. Sezeryanim olacak ama tam olarak 27 temmuz diyo tabiki sezeryan olacağı için erken alırlar diye düşünüyorum ama kurban bayramına denk geliyo sezeryan olunca acaba önce mi sonra mı alır merak ediyorum 😍
Ezgiduru Gulsah255 merhaba benm dr ayni sizin gibi. Benm 38. Hafta 10 temmuz bence once alir kurbandan
Gulsah255 Ezgiduru ins yaa bende öyle istyorum ama maalEsef devlet olunca isteğe göre yapmazlar diye düşünüyorum tatilini yapıp öyle gelir sanrm doktorlar 🙂
Ezgiduru Gulsah255 benim ozele gidiyorum ama oda sanmam yani. Bayram da belki sehir disina vs gider. O yuzden 7 si gibi alir diye dusunuyorum
Ikinciyeanne Aa şimdi siz yazınca fark ettim benim 30 haziran dedi normal gözüküyor şimdilik kurbanda yeni doğum yapmış olcam