benimmdunyamm arkadaşına söyle ki belirti ararsa çok üzülür. Arkadaşımla aynı gün transfer olduk kız bana bütün belirtileri her gün söylüyordu. Asla kıskanmak değil ama onda belirti var bende bir şey yok diye bir gün sabahtan akşama kadar ağladım. Şuan o kadar saçma geliyor ki. Herkesin bünyesi farklı. Hatta benim 6.günde değerimde de idrarda da çıkmıştı. Rabbim arkadaşına da nasip etsin 😇