Merhaba canım anneler. Bende gebeliğimin başından beri burada doğum hikayeleri okuyup hayaller kurup durdum. Sonunda bende sağlıcakla kızıma kavuştum şükürler olsun. 🙏🏽 Plasenta yaşlanması sebebiyle doktorumuz 37+4te spinal sezaryen kararı verdi. 02.02.2022 tarihinde sabah hastaneye gittik yatışımız yapıldı. Kan aldılar ve beni hastanenin prosedürleri gereği doğumhane kısmına yatırdılar ve maalesef yanıma ne eşimi ne de annemi sokmadılar. Soyunup ameliyat önlüğü giymemi istediler, serumumu bağladılar ve beni ameliyat saatine kadar orada yanıma kimseyi almadan yatırdılar. Eşim, ailem, eşimin ailesi dışarda bekliyorlardı. Telefonum doğumhanede yattığım süre boyunca yanımdaydı. Aşağı yukarı 3,5 saat kadar orada ameliyata alınmayı bekledim. O sırada hep eşimle görüntülü görüştük. ☺️ Saat 3 gibiydi bir hemşire geldi beni sedyeye aldı ve ameliyathaneye gittik. İçeri girerken doktorum elimi tuttu korkma burdayım güvenli yerdesin dedi çünkü inanılmaz korkuyordum ve korkudan titriyordum. Ameliyathane masasına oturdum cenin pozisyonu aldım ve anestezist spinal iğnemi yaptı. (Daha önce spinal anesteziyle bir fistül ameliyatı olmuştum bu hiç onun gibi değildi.) Spinal iğnesi hiç acıtmıyor diyemem arkadaşlar ama ameliyat sonrasını düşününce spinal iğnesi yanında bir hiç kalır diyebilirim. Neyse iğnemi vurdular ve bana hızlıca yat dediler telaşla sırt üstü yattım ve uyuşmayı bekledik. Anestezi uzmanı yaklaşık 2 dakikada bir sağ ayağını kaldır, sol ayağını kaldır diye talimatlar verdi. Uyuşma tamamen gerçekleştikten sonra doktorum ameliyata başladı ve 6-7 dk sonra kızım dünyaya gelmişti. Doktorum perdenin arkasından gösterdi, miniğim çoktan yaygarayı basmıştı 😂 neyse bebeğimi hemen aldılar sildiler sonra getirdiler yanağıma koydular. Herkes yazardı okurdum da anlamazdım; o sıcaklık dünyanın en güzel sıcaklığı, o koku dünyanın en güzel kokusuymuş gerçekten😍 fakat kızımı çıkarırlarken karnıma ve özellikle mideme yapılan o baskı orada hem acı çekmeme hemde muazzam bir strese girmeme sebep oldu. Midemin ağrısından şikayet etmeye başlayınca bana bir sakinleştirici vurdular ki çıkışımı bile hayal meyal hatırlıyorum. 😂 neyse çıktık odaya geldim ve benim gelişimle bebeğimin gelişi aynı anda oldu. Getirdiler hemen yanıma yatırdılar ama o sırada nedenini bilmediğim bir şekilde inanılmaz acı çekiyordum. Karnımın içi, iç organlarım resmen işkencelere maruz kalıyordu o an. Yarım saat sonra falandı sanırım ağrı kesici vurdular ve biraz kendime geldim. Saat 4 gibiydi ameliyattan çıktım ve saat 10 buçuk gibi geldiler beni kaldırdılar. O ilk kalkış gerçekten çok zormuş arkadaşlar. Hakkaten yazıldığı kadar varmış fakat yatmak insanı daha da yatalak yapıyor. O yüzden bir hırsla kalktım ve sadece 10-15 adım kadar yürüdüm ve bir daha da o yatağa hiç yatmadım. Yürüdüm ve oturdum hatta oturarak uyudum. Sabaha kadar bu şekilde en geç 2 saatte bir kalkarak yürüyerek geçirdim. Hiç gaz problemi yaşamadım. (Bu arada sondayı uyuştuktan sonra taktırdım ve kaldırmaya geldiklerinde çıkarttılar.) bu mevzudan kimse bahsetmemiş ama sonda çıktıktan sonra idrar çıkışı yapılmasını istiyorlar ve arkadaşlar o idrar çıkışı bugün ameliyatımın 3. Günü olmasına rağmen söylüyorum ki gerçekten çok zor bi şeymiş 😣 hala her idrar çıkışında gerçekten kasıklarımın ayrıldığını hissediyorum. Velhasıl bir geceyi böyle geçirdik, serumlarımın hepsi bitti. Ertesi güne sadece antibiyotik, pansuman ve ağrı kesici kaldı. Saat 1 gibi kızımı aldılar topuk kanı ve işitme testi için götürdüler. Bana da gelip pansuman ve kalan iğnelerimi yaptılar ve çıkabilirsiniz dediler. Dün itibariyle evimize geldik. Ağrılarım var. Arkadaşlar kalktım eve gelip ev süpürdüm diyenleri alnından öperim ben. Öyle geldim, kendi işimi kendim yaptım falan yok. 3. Günden bildiriyorum; Ağlayarak kalkıp ağlayarak yatıyorum hala. Fakat kızım şuan yanımda mışıl mışıl uyuyor ve onun burada evinde, yanımda ve sağlıklı olduğunu bilmek, oturup onu seyretmek dünyalara bedel. Zordu ama geçti, geçiyor ve geçecek biliyorum. Rabbim isteyen herkese nasip etsin ve kimseyi evladıyla sınamasın 🙏🏽 hepinize sağlıkla bebeğinize kavuşup, mutluluk gözyaşları döktüğünüz günler dilerim. 🙏🏽😍