dentin Arkadaşlar merhaba ben 10 haftalık gebeyim, namaz kılarken midem çok bulanıyor sonrasında çoğunlukla istifra ediyorum hele de rekat sayısı fazla ise … önerileriniz var mı?
Asiye02 dentin benimde eğilip kalktikca hem.basim dönüyo gözümün önünü kararıyor midem de bulanıyor. Biliyorum doğru değil ama ben kısa süreliğine ara verdim çünkü kötü oluyorum
SevimlimX dentin canım ben oturarak kılıyorum yoksa bende de bulantı çoğalıyor 2 aydır oturarak kılıyorum
Ayselosman Asiye02 cnm birakmak yerine oturarark kilmayi deneyin ben 27 haftadir oturarak kiliom sikinti olmuo terketmememk icin allah her yolu bize sunmus cok sukur
Asiye02 Ayselosman biliyorum canım ama mide bulantısı yüzünden sürekli secdeyi terk etmek zorunda kalıyorum inan. Cok kotu oluyorum selam verirken bile inan başım dönüyor.
Ayselosman Asiye02 ozaman bi kan tahlili yaptir cnm benim migde bulantim cooook fenaydi ama basim donmuyordu belki vitamin eksikligin vardir doktoruna danis
Asiye02 Ayselosman bütün değerlerim normal sadece demir eksikliği var ilaç kullanıyorum doktor zamanla geçer dedi
Aysun19 Son 2 ayım.kaldi.bende bıraktım Allah’ıma affetsin inşallah doğumdan sonra namazıma devam edeceğim doğru birşey değil yaptığım ama sürekli akıntım oluyordu abdestte zorlanıyordum
Neslikra06 Aysun19 benimde devamlı akıntım var hatta mantar enfeksiyonu da olduğu için daha yogun her vakit abdest tazelemek durumunda kalıyorum ama lavaboda zorlanıyorsan banyodaki musluktan alsan belki zorlanmazsın bende ayağımı falan kaldırırken zorlanıyorum baya 27 haftalık olcaz bir gün sonra