Elifnuraltunay Selam kızlar, hayirli bayramlar. 32+3 hamileyim 3 gundur falan uyurken sirt ustu donmeye basladim gene. sirt ustu ve sagima yatiyorum istem dısı, aksama kadar bebegin hareketleri varmi diye bekliyorum😂😭 herhangi birsey olmusmudur sizce.
Smyy Elifnuraltunay o kadar kasmayın kendinizi , bişey olmamıştır inşaallah , ben bazen belim ağrıyo diye bilerek sırt üstü yatıyorum , çok şükür bişey olmadı , önemli olan genel olarak sağ ve sol tarafına yatmanız
Demmo Elifnuraltunay ben bi kaç haftadır istemsiz olarak sırt üstü dönüyorum gebelikten önce sırt üstü dönmüş olsam bile hemennuyanirdim ama şimdi maşallah uyuyorum. 🤷♀️
Matahari Hiç bişey olmaz eskiden kim biliyormuş ki sola yatma kuralını bana annem canın nasıl istiyosa nasıl rahat ediyosa öyle yat dedi ben de illa sola yatıcam diye zorlamıyorum kendimi.. ayrıca sırt üstü yatmanın zararı bebeğe değil anneye diye biliyorum bebek bele baskı yaptığı için varsa başka bi zararı ben duymadım