Asyaaa35 Merhaba kızlar 26+4 haftamdayım 27de 3.trimeser baslıyor . Bugun tüm gün midem agzımda gezdim resmen acaba kusmalarım mide bulantılarım geri mi gelecek 🥺🥺 böyle olan varmı?
Ezoo3 Asyaaa35 benimde geri gelmişti ama çok değil haftada 1 2 kez sabah bulantım oluyordu 38. Haftadayiz hala arada bir yokluyor yine sanırım bebiş büyüdüğü için
Asyaaa35 Ezoo3 eskisi gibi hergün olmasında hafta 1-2ye ragzıyım ilk 4ayım çok kötü gecti 5kilo verdim yine yasamak istemiyorum🥺
Melek1111 Asyaaa35 benimde geri geldi 31 haftalığım hala prilam kullanmaya devam ediyorum çok iyiydim aslında .Ama buna rağmen bulantılar geri geldi benek büyüdüğü için herhalde
Melek1111 Asyaaa35 bende aynı ilk 4 ay berbattı hastanede bile yattım 1 hafta serum tedavisi gördüm .Yine başlarsa yandık