Medine3868 Kızlarrr çarşamba kanamam vardı doktora gittim yeni canlanmaya başlamış umut var dedi iğneler yaptı 2 3 gündür öyle bir bulantı oluyor ki afedersiniz öğürme oluyor amaa kusamıyorum bebiş tutunduğu için mi acaba