ZeEr_09
Sağlıkla kucagınıza alırsınız inşallah☺️
Benim 12. Haftada covid olduğumda kan sulandırıcı baslamıstım bir hafta sonra kıl kadar ince çok az gelmisti sonra kan sulandırıcıyı hemen bıraktırdı doktorum. Sonra ara ara gelmeye devam etti ama herhangi bir sorun görmedi doktorum. Suan 16. Haftadayım İki gün önce epey leke geldi hemen doktora gittim yine bir sıkıntı yok şükürler olsun ama suan hep yatıyorum kalkmamaya calışıyorum etrafımdan da erkek bebek bekleyenlerden hep yaşadıklarını duydum acıkcası cok mantıklı olmayabilir tabi ama kendimce nedenler arıyorum aslında