F_gnc1307 canım 16.haftamda sadece 2 kilo almıştım bende karnımda az çıkmıştı ama normalde dümdüzdü karnım ondan kaynaklı ben anlıyordum başkası anılacak kadar değildi normal göbek gibi duruyordu yani bunların önemi yok zaten önemli olan doktorun söylediği gelişimi iyi dediği sürece problem yok