Hawwa Hastanede dogundan once test yapiliyor pozitif cikarsak normal olmuyoruz diye bişey yok dimi arkadaşlar
Unlukacar Hawwa eğer sancın gelirse yok canım sezeryana alırlar normal doğumdan bağıracağım için bulaş riskin çok fazla