Dmrdmr18 hayır tüm ekip kadın değildi anestezi görevlisi erkekti bir de ameliyattan sonra sedyeye koyarken erkek görevli vardı. Ama ameliyatı 2 kadın doktor yaptı biri Aynur hanımdı. OYAK indirimi ile 2 gün yatış hastanedeki her şey ile 4000 TL ödemiştik. 1 Aralık’ta doğum yaptım.