Hamish Aynı sıkıntı bende de oldu karaciğer ve safra asitinden şüphelendi doktorum dahiliyeye gönderdi birşey çıkmadı ama sana tavsiyem badem yağı kullan elinle sür kuruyunca kapat karnını ben ilk tüy yapıyor diye kullanmadım ama hep çatlak dedi o kaşıntılara dahiliye doktorum ve badem yağı ile hemen iyileştik geçmiş olsun Allah şifanı versin canım bu arada badem yağı ile tüylenmedim birşey olmuyor kullan hemen faydasını görürsün 🤲🏻