Candan1904 benim gebeliğim yeni daha hiç doktora gitmedim. Yüksek kiloda hamile kaldım ve tedirginim ilk muayeneden kiloma odaklanıp kötü yorumlar yapan bir doktora denk gelirim diye. Bildiğim kadarıyla bazı doktorlar bu konuda takıntılı olurken bazısı değerlerin iyiyse sorun yok diyormuş