Krcaaa Arkadaşlar beş ay önce prolaktin 30 diye dostinex kullanmıştım ,şimdi ise 60 a yükselmiş ilaca tekrar başladım neler yememek lazım tecrübesi olanlar yardımcı olabilir mi ?ben incir ve maden suyu diye biliyorum.
minikmucizemmmmmm Krcaaa incir maden suyu dereotu yani süt yapan yiyecekler. Streste Yükseltiyomuş benimde geçen ay 90 küsürdü dostinex kullandım bi daha kontrole gitmedim. O ilaç beni mafetti🥴
Krcaaa Umut60 yo hayır değilim galiba yanlış hatırladınız ,doktorda ilaçtan başka birşey kullanmamı önermeyince sormak istedim tecrübe sahibi olanlara
Umut60 Krcaaa hayırlarla olsun inşallah bende bugün hamile olduğumun haberini doktorumdan aldım okuduğumda çok benzediği için yazmak istedim acaba var da o his içimize mi geliyordur nedir ☺️bu yorumu bana cvp yazmıştınız
Armess_loya Dereotu incir maden suyu beyaz üzüm bunları tüketmeyin. bunlarda yükseltiyor stres de çok yükseltiyor strese bağlı macro prolaktinde olabiliyor. MR beyin hipofiz adenumlarına da bakılıyor. Yükselmeye bağlı olarak 🌸