Nursemablk Sat’dan sonraki 14.gün ilişki yaşandığında hamile kalma olasılığı daha yüksek deniyor bunu yaşayanlar var mı? O gün hamile kalan yani.. 💁🏼♀️
Deletedmom455465 Yumurtlama gününden bahsediyorsunuz. Zaten her ay yumurtlama gününde hamile kalma olasılığınız en yüksek zamandır. Mutlaka ilişki deneyin
Nursemablk Deletedmom455465 Ayy inşallah olur çok istiyoruz bi an önce olmasını, doktor dedikten sonra hep hesap yaptım ama ne alaka falan diyordum belki de olur belli mi olur yani🤗