Esranr95 canım bence al bana da gereksiz gibi gelmişti önce , doğum yapınca bebeğim yoğun bakımda kaldı o an pişman oldum almadığıma hemen aldı eşim , o an neler olacak bilmiyor insan . Elektrikli olanlar daha güzel ve kullanışlı , manuel olan da aldım ben ilk kullanamadım aynı gün gidip elektrikli olandan aldım