Lk34_ Evet yapılmalı. Normalde eğer çikolata, kafein, kola vs tüketiyorsanız emin olun içmemiz için verdikleri içecek kadar vücudunuza şeker giriyor zaten.Sınır max 140, aç karna içtiğiniz içecekle şekeriniz ne kadar yükselebilir diye bakıyorlar, benim 110 çıktı çok şükür. Bu seviye de tatlı, çikolata yediginizde olabilir yani abartılacak bir şey değil inanın. Verdikleri bir kutu içecek, farzedin ki kola içiyorsunuz. Mesela bir arkadaşım şeker yüklemesi yaptırdı, onun 230 çıktı şimdi her gün şekerine bakıyor parmağından kan vererek. Diyet listesi verdiler düzelmezse inisüline başlayacak. Gebelikte şeker çok riskli. Erken doğuma, suyun artmasına, bebeğin şeker hastası olarak doğmasına, Allah korusun bebekte ani kalp durmasına bile sebep olabilir. Bunu bilip önlem almak önemli.