Kızlar bilmediğiniz birsey var sanırım gebelik normalda 9 ay 10 gün deniliyor evet ama hesana göre 10 aya ibaret 2. Olarak iyiki sormuşum cidden ben 6 aylık asla olmam cünkü ben 6 aylıkla ilgili herşeyimi ocagın başında yaptırdım şimdi sıra ise kan uyuşmazlıgı şimdi iyi günler ☺️