gly_frkn 37 haftaligim adet ağrısı gibi ağrım oluyr arada bu normalmi yoksa doğum belirtilerimi bilen lütfen cvp versin
sansli_anne gly_frkn büyük ihtimalle yalancı sancıdır sancılarını takip et canım 10 dakikaya veya altına düşerse sıklıkla olmaya başlarsa gidersin kimi insan da su gelmiyor yada azar azar geliyor nisan gelmiyor onlara dikkat et
Edagulgonce Benim de iki gündür adet sancısı gibi çok hafif ağrım var ve belim kopacak gibi ağrıyo. Sanırım yalancı sancı yaşıyoruz, bugün nişanım da geldi. Hayırlısı🤭😻
Arifeberrin_12 Edagulgonce kaçıncı haftadasınız nişan olarak nasıl bişey geldi benimde bu sabah hafif lekelenmem oldu pembemsi şekilde gittim doktora daha sancıların başlamış ama başlayabilir takip et kendini bakalım bekliyorum bende daha 36+5 iz hayırlısı artık
Edagulgonce Arifeberrin_12 39+5 haftadayım sizinki gibi benim de çok hafif pembemsi lekem geldi doktoru aradım nişanın gelmiş kasılmaların olursa veya kanaman artarsa gel dedi. İlk gebeliğim olduğundan kasılma nasıl bişey onu bilmiyorum ki🙄🙄 Sadece kasığıma ara ara sancı giriyo düzensiz bi şekilde
sansli_anne Edagulgonce canım kasılma dediği bebegin bir yere toplanması zaten elinle hissediyorsun bebek bir yere toplanıyor sancı giriyor orası sert oluyor
Arifeberrin_12 Edagulgonce benimde ilk gebeliğim inanın bende hiç bilmiyorum birde benimki çok erken geldi sizinkinin zamanı gelmiş sağlıkla gelsin inşallah bakalım bekliyorum bende