Busakts ben ilk gebeliğimde 36. Haftaya kadar hiç bir sorun yaşamadım. Tansiyonum bir anda çıktı. Doktor evde tansiyon takip edeceksin dedi. Ama bir hafta dayanabildim. Çünkü tansiyonum 17 lere çıkıyordu. Son idrar tahlilinde de protein kaçağı olunca yatış yapıldı 37. Haftada normal doğum yaptım