Hira02 Normalde 22 Şubat’ta gün aldık Erken doğum riskim olduğu için 15 Şubat’ta gün verdi Dr 500 kilometre yol gidecem şimdiden ağrılarım kasılmalarım başladı rabbim yardimcimiz olsun inşallah
Hira02 Clementinee Cok heyecanlı değil mi ama benim 4 çocuğum ama yinede çok heyecanlıyım sanki ilk gebelik
nilarasmoms Deletedmom_33 ben de 14 Şubat ‘a gün aldım 38+4 olucak. Hayırlısıyla gelsinler inşallah ❤️