Rose52 Merhaba sevgili hamile arkadaşlar. 36+5 haftalık hamileyim elhamdulillah. Bazen 6-7 dakikada bir bazen 10 dakikada bir kasılmalarım oluyor. Ama bu kasılmalar sürekli devam etmiyor. Örneğin 20 dakika içinde 3 kere oluyor ama sonra aradan yarım saat geçtikten sonra tekrar gerçekleşiyor. Bu durum normal midir ? Sizlerde durum nasıl ?
Hira02 Rose52 bende 35+5 bende de kasılma ve bel ağrısı başladı benim ki 3 4 dakika sürüp duruyor ama dayanilcak cinsten benim 4gebelik olduğu için
Rose52 Nur_banu1 benimki göbeğimin sol üst kısmında toplanma ve taş gibi bir sertleşme şeklinde oluyor yani sola doğru bir sert şişkinlik oluyor
Hira02 Rose52 benim ilk kızım da 37 haftalık doğdu önce kasılma bel ağrısı sonra da suyum gitti sizde bekleyin bence sizin ki normal mi yoksa sezeryan mi
Rose52 Hira02 anladım. Bel ağrım yok şimdilik düzensiz kasılmalar var sadece . Peki bir şey daha sorayım su gelmeden de doğum sancıları gelebilir mi ?
Hira02 Rose52 evet sancılar başlıyor sonra birden su geliyor ondan sonra sancılar daha da kuvvetli oluyor
Fatma191 defnelobe canim benimde 2 gundur kasilmam vardı dunden de aşırı belim ağrıyor bunlar belirti mi sende de boyle mi oldi bnd 38+3
Klbk01 Fatma191 bnde 37+2 aşırı bel ve sırt agrım var iki gün oldu başlayalı acaba bnm kide doğum sancısı mıdır
Kelebekim 36+6 yım, sezeryan olucam ben ama alt bölgeme geceleri daha çok sancı giriyor, saniyelik sürüyor ama bi başlayınca 8-9 kez oluyor, genelde azıcık idrarım dahi olsa bu şekil olduğunu farkettim, Pazartesi doktorum gün vericek inşallah,