Melissaonay merhaba covid ile 5. Günüm, karantinadaki 2. Günüm. Toplam 5 günde 1 kez öksürük nedeniyle çok kötü hissettim ağladım ama sonraki günler daha hafifti. Biraz bünye meselesi sanırım. Kolay mı geçiyor hayır ama kaldırabiliyorum. İlk günden beri öksürük hapşırma boğaz kuruluğu gibi şikayetlerim oldu.
Elma armut portakal limon tarçın kaynatıp sıcak çay niyetine içtim. Doktora danışıp c vitamini aldım. Kan sulandırıcı iğneye başladık tedbir olarak. Normal hamilelik vitaminlerime devam ettim. (multivitamin, d vitamini ve demir ilacı)
Akşam yemeklerde ya soğan salatası yaptım yada salatanın içine bol soğan koydum antibiyotik niyetine.
Öksürük için sıcak su torbası yapıp sırtımın ciğer hizasına koydum. Kettle da su kaynatıp buharını ağızdan ve burundan çekmeye çalıştım. Her sabah mutlaka sıcak duş aldım. Şu an dayanılabilecek düzeyde hastayım. Çok şükür 5 günü ağrı kesicisiz atlatabildim.
Allah sana da şifa versin. Durumunuza göre hareket edersiniz. Hastane benim zihnimde hep son çare olarak kalıyor.