Eminedengez Kızlar merhaba. Ben henüz 5 haftalık hamileyim. Çatlak olmuşmaması için şimdiden çatlak kremi kullanmak istiyorum önerileri bekliyorum 🥰
goldumsu Eminedengez benim sürmediğim yağ krem yok ama malesef yanları çatlamaya başladı biraz yapıyla alakalı bi durum bol su içmek ve nemli tutmak önemli pahalı kremler almaya gerek yok cidden faydalarını görmedim şimdi artık sadece hindistan cevizi yağı kullanıyorum
fenci_anne Eminedengez lierac kullandım canım ben hiç olmadı çatlak ama bol su tüketmek de etkili oldu .Arada bir de Hindistan cevizi yağı kullandım