Zeynosumminik Arkadaslar herkese merabaa:) ben 18 haftalik hamileyim ve bulanti,kusmalarim hala devam ediyor ne azaliyor ne bitiyor benim gibi bu haftalar da ve ya daha ileri haftalarda olup hala midesi bulanan kusan var mi varsa neler yapiyosunuz:(
Sinoooom Zeynosumminik bende bulantı sorunu hiç olmadı şükür ama bu sorun çoğu kişide var bazılarında çok geç gidiyor bulantı 🤦🏻♀️
Prenseslerimm_3 Zeynosumminik ben 32. Haftadayım bulantı ve günde en az 4 kez kusma devam ediyor hiç geçmedi geçmeyecek galiba da doğuma kadar 😔 işin kötüsü bebeği de bu yüzden besleyemiyorum geriden geliyor hep haftası
Rmys10 Zeynosumminik 29. Haftadan selamlar 😥 eskisi gibi kalmadı evet ama hala çok çok hassas bi midem var hemen bulanıyor
Zeynosumminik Rmys10 rabbim yardimcimiz olsun cidden cok zor bulantilar kusmalar adapte olamiyoeum bi turlu
Zeynosumminik Drn34 demeyin ole demeyin 😞ilerde bi isik gormek istiyorum ama goremiyoeum bitmiyor gercekten
Prenseslerimm_3 Zeynosumminik zofer dahi kesmedi bulantıyı ki zofer kanser hastalarının kemoterapiden sonra yan etki bulantı için kullandıkları bir ilaçmış daha çok oda kesmedi beni
Drn34 Zeynosumminik kişiden kişiye değişiyor. Ben de bir umut 3. - 4. Ay geçer diye beklemiştim ama :)