Ftmgl öncelikle herkese iyi bayramlar 🌺bende 8.haftalık oldum dün ilk defa koyu pıjtı şeklinde akıntım gelmiş.ve biraz agrım oldu Sanırım bayram diye cok ayakta kaldım pek dinlenemedim o yüzden dedik biz. Ama ilk 3 ayda böyle şeylerin olması normalmiş 6 haftalıkta bebegin tutunması rahmin büyümesi gibi etkenler olabilir.
Allahın izniyle bebeklerimize birşey olmaz İnşallah ssğlıkla kucagımıza alırız☺️