MerveeD hiç canını sıkma ben 20 kilo aldım 34.haftada doğum yapmama rağmen 🤭 doğumdan bir hafta sonra tartıldım 12 kilo gitmişti sezeryanla doğum oldu.ama emzirme sürecinde dikkat etmezsen versigin kiloyu fazlasıyla alabilirsin.malum o süt yapar bu süt yapar diye diye zorla yediriyor büyükler sen hiç kulak asma emzirme döneminde sağlıklı beslenirsen almazsın.