Esmagnc Merhaba 5 dk bir hafif kasılma oluyor ama şiddetli değil hafif nişanda geldi biraz daha beklemeli miyim yoksa gitmeli miyim bilmiyorum 🤔Erken gidip stres olmak istemiyorum.
Tosbik Esmagnc Allahim şu mübarek günlerde yaninda olsun yardimcin olsun canim benim. Bence sabaha kadar bekle sancini evde karşıla. Ama tabii yanlis yönlendirmek istemem. 😘
Esmagnc Tosbik Amin 🤲🏻İnsan ne yapacağını şaşırıyor.Şiddetlenmesini bekliyim diyorum.Acaba meryem ana otunu suya koysam mı erken mı 🤔