EdSusam Sadede merak ediyorum bu teori doğru mu diye yumurtlama sonrası gebe kalanlar erkek bekliyormuş böyle birşey gerçek mi merak ettim
EdSusam Anne88 yumurtlama sonrası olunca erkek diyorlar ama alakası yokmuş demek ki. birde bu çin takvimi diyolar ilk bebeğimde tuttu benim ama bunda bakalım ne olacak.
EdSusam pinarpi yumurtlama zamanı sonrası gebelik olursa erkek bebek coğunlukta oluyormuş diye okudum birçok yerde takdir Allah ın muhakkak ama bilimsel bir dayanagı var mıdır diye düşünmeye başlamışken yorumlar sayesinde vazgeçtim😃
Elifim17 EdSusam yani ayette diyor dileğine kız dileğinee erkek bebek verir diye. Ama özellikle bizim ülkemizde bu konuda cok fazla hurafe var.