Elisaceren Selamlaar kızlar yarın 39+0 burada post açınca doğuruyormuşsun diyorlar 🤣umarım artık gelmeye karar verir minnoşum .. var mı benimle aynı zamanlarda annişler ?
Mihrimahinannesi Elisaceren bende 39+1 ama 41. Haftaya kadar süremiz var ne zaman gelmek isterse bebeğimiz dedi doktorum bugün 😄
Minimey09 Elisaceren aynı zamandayız canım bende bekliyorum ama bir hareket yok 😂 yürüyüşler hareketler yapıyorum hurma yiyorum ama fayda etmiyor sanırım
Fatmadumankorc Elisaceren ben de 39+5 oldum ama bebeğim gelmiyor çarşambaya kadar gelmezse suni sancı ile doğumu başlatacak doktorum 🥲
Elisaceren Mihrimahinannesi evet ama umarım 40 ı geçirmezler ağırlaştık artık 😜biran önce kavuşmak istiyorum
Merv_e Bende 39+5 gün içinde adet sancısı gibu sancılarım oluyo akşam daha cok oluyo ama dogmuyo hiç sabrım kalmadi 😆
Elisaceren Merv_e aynen benim de yalancı sancılar geceleri uyandırıyor ve adet sancıların şiddetlisi oluyor .. bakalım ne zaman gelcek bu bebişler ☺️🙏
Elisaceren ggkca aynen benimkide aşağıda ama daha kanala girmemiş , sizin baya bi geçmiş bir avazda inşallah kucaklayın :)
Minimey09 ggkca bu konuda doktorum bana bir açıklama yapmadı son anda da girebiliyor mu acaba kanala bende 39 haftadayım bekliyorum
ggkca Acemianne__ Amin İnşallah canım ❤️ hepimize sağlıcakla kucaklayıp büyütmek nasip olsun🌸 pazartesiye kadar dogmazsa suni verecekler büyük ihtimalle.
Elisaceren Minimey09 aynen ben de birde youtube da activating labor egzersizlerini yapıyorum pilates topuyla calısıyorum daha bi fayda yok sadece merdiven cıkamıyorum burada dedikleri gibi cok yorucu oluyor
Elisaceren Fatmadumankorc inşallah kendi sancınızla gelir benimki de suni düşündü bebek ireleşir diye ama bu haftaki kontrolde extra kilo almamıs oyüzden baslatmadı :) ama suni ve kendi sancı cok da farketmiyor dedi doktorum .. nasıl gelmek isterlerse artık bir avazda kavusun inşallah 🙏
Rnaa Yarın bende 39 oluyorum bende de ne nişan ne sancı hiç bişey yok umarım 40 haftada gelir daha fazla beklemez ve kaç gündür mide yanmasindan ölüyorum resmen bir an önce doğurmak istiyorum hayırlısıyla hepimiz kavuşuruz inşallah tez zamanda 🤲
Elisaceren Rnaa inşallaaah 🙏🙏evet gerçekten son zamanalr en zoruymuş beni de uyumak yatarken dönmek çok zorluyor
Elifmk Elisaceren Ben de 39+0 ım bugün sancım gelsin de süreç kendisi başlasın diye çok uğraştım bu hafta ama gelmedi minnoşum 😔 Bel fıtığım da var sezaryen öneriyo doktor sanırım kabul edicem 😔