Merhaba anneler ve anne adayları benim reglim beş gün geçti ama bundan beş gün önce pembemsi bi leke geldi adet kanı sanıp ped takmıştım sonra kan man gelmeyince test yaptım test bozuk cıktı pzartesiye randevu aldım doktordan daha öncede hiç reglim şaşmazdı ama az önce interntten şöyle bi bilgi okudum yerleşme kanaması adet gününden 2-3 gün önce olurmuş ama benimki (tabi yerleşme kanamasıysa) adet günüm olucak gün geldi regl kanı oldugunu sanmıyorum cübkü normalde okadar az gelmez hadi geldi diyelim devamı yok beş gündür sizde nasıl oldu ya ben cok karmakarısıgım beş gün önceki o pembemsi kan neydi (yumurtlama günümden bi gün önce eşimle birlikte olduk bunu da dipnot eklim)