98
328
688
1240 (Yüzde 80 artmis) Olursa ikinci gebeliğim olacak.
Oğlumda fırlamıştı degerlerim.
Ilk betamdan sonra hafif kahverengi lekenenmem olmustu.Daha hiç olmadi.
Progestan degerim 11.1 cikmisti doktorum dusuk tehliken var dedi igneye başlatti yarin ikinci iğnemi olacagim.Salı günü de kese için kontrolum var.
Betasi Kıl payı artan ve gebeliği saglikli devam eden arkadaslarim var midir?