Cellci Çalışan anneler, 2022 yılında 24.hafta itibari ile izin idari izin alan oldu mu? Devam ediyor mu acaba 2022 yılında da?
sherlock Cellci ben 32de yeni işe başladım 24-32 arası kullandım. Kamuda çalışıyorum. Halen devam ediyor bizim kurumda.
Cansuu01 user124578 ben de öğretmenim 24. Haftam haziranın başına denk geliyor Allah kısmet ederse. 2 hafta için çocukları bırakmayayım diye düşünüyorum.
poyrazinannesi1 Cansuu01 izne çıkmak zorunda değilsiniz, ben de 1. Dönemi kapatıp ayrıldım, 3 hafta önce ayrılabilirdim ama çocukları yarım bırakmak istemedim.
user124578 Cansuu01 o zaman dönemi kapatıp çıkın dediğiniz gibi yarım kalmasın ben RAM dayım o yüzden hangi gün ayrılırsam da benlik bir sıkıntı olmuyor 2 haftam kaldı benim bakalım İnşAllah çıkabilirsem izne