Bernaulucan benim ilk tedavimde üç başarısız denemem vardı.sonra doktorumuzu değiştirdik 4. denememizde pozitifi gördük yaşım genç ama başarısız denemesi olanlara 2 embriyo hakkı var.benim 10 tane 5. gün embriyolarjm vardı ikisi transfer oldu çok şükür tuttu 8 tabesini dondurduk